Kas jādara ja televizora ekrānā parādās uzraksts “nav signāla”?

Kas jādara ja televizora ekrānā parādās uzraksts “nav signāla”?

Mēs turpinām mūsu sēriju «Padomi no "DAUTKOM"» un centīsimies atbildēt uz jūsu biežāk uzdotajiem jautājumiem.

 

Padoms №12

 

Nepieciešams pārbaudīt vai paraizi ielikts kabelis un nav konstatēti bojājumi. Ja tas viss pārbaudīts un ir kārtībā, tad nepieciešams vērsties tehniskā atbalsta dienestā.

 

Uz visiem jautājumiem atbildes jums sniegs tehniskā atbalsta dienests zvanot uz sekojošiem tālruņiem: 25900059 (Bite), 22006676 (LMT), 29900010 (Tele2).

 

Operatori labprāt atbildēs uz Jūsu zvaniem katru dienu no plkst. 7.00 līdz plkst. 23.00. «DAUTKOM» brigāde izbrauc uz izsaukumiem katru dienu no plkst. 8.00 līdz plkst. 21.00.

 

Jūsu «DAUTKOM»