Kas jādara, ja nerāda televīzijas kanāli?

Kas jādara, ja nerāda televīzijas kanāli?

Mēs turpinām mūsu sēriju «Padomi no "DAUTKOM"» un centīsimies atbildēt uz jūsu biežāk uzdotajiem jautājumiem.

 

 

Padoms Nr.2

 

Pirmkārt, nepieciešams pārbaudīt, vai ir pieslēgts kabelis un štekeris nav izkritis no kontaktligzdas.

 

Otrkārt, rūpīgi jāpārbauda kabelis un vizuāli jānovērtē tā stāvoklis, vai nav bojājumu. Ir gadījumi, kad mājdzīvnieki ir sabojājuši kabeli. Tāpat ir vērts pārbaudīt, vai pareizi ir noskaņoti televīzijas kanāli.

 

Uz visiem jautājumiem atbildes jums sniegs tehniskā atbalsta dienests zvanot uz sekojošiem tālruņiem: 25900059 («Bite»), 22006676 («LMT»), 29900010 («Tele2»).

 

Operatori labprāt atbildēs uz Jūsu zvaniem katru dienu no plkst. 7.00 līdz plkst. 23.00. «DAUTKOM» brigāde izbrauc uz izsaukumiem katru dienu no plkst. 8.00 līdz plkst. 21.00.

 

Jūsu «DAUTKOM»