Kas jādara, ja pēkšņi pazūd internets?

Kas jādara, ja pēkšņi pazūd internets?
Lūk, mēs sākam mūsu sēriju «Padomi no "DAUTKOM"», kurā mēs centīsimies atbildēt uz jūsu biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Padoms Nr.1

 

Pirmkārt, vajag pārbaudīt, vai iekārta ir pieslēgta pie elektrotīkla un ir nepārtraukta elektroenerģijas padeve. Pēc tam ir nepieciešams pārbaudīt visus savienojumus. Nākamais solis ir iekārtas pārstartēšana.

 

Uz visiem jautājumiem atbildes jums sniegs tehniskā atbalsta dienests zvanot uz sekojošiem tālruņiem: 25900059 («Bite»), 22006676 («LMT»), 29900010 («Tele2»).

 

Operatori labprāt atbildēs uz Jūsu zvaniem katru dienu no plkst. 7.00 līdz plkst. 23.00. «DAUTKOM» brigāde izbrauc uz izsaukumiem katru dienu no plkst. 8.00 līdz plkst. 21.00.

 

Jūsu «DAUTKOM»