Tādējādi kopumā uz Latvijas autoceļiem darbosies 40 stacionārie fotoradari - 20 ātruma mērierīces uzstādītas pirmajā stacionāro fotoradaru ieviešanas kārtā.
''Stacionāro fotoradaru atrašanās vietas tika izvēlētas, izvērtējot simtiem ceļu satiksmes negadījumu statistiku, ''melnos punktus'' un informāciju par ceļu posmiem ar intensīvu satiksmes plūsmu. Triju gadu laikā vietās, kur paredzēts uzstādīt mērierīces, notikuši 495 ceļu satiksmes negadījumi, cietuši 135 cilvēki, bet bojā gājuši astoņi. Vietas izvēlētas un saskaņotas, sadarbojoties CSDD un satiksmes drošībā un satiksmes organizācijā iesaistītajām atbildīgajām institūcijām - Valsts policijai, AS ''Latvijas Valsts ceļi'' un pašvaldībām, kuru administratīvajā teritorijā uzstādīti stacionārie fotoradari,'' informēja direkcijas pārstāvji.
Ja pirmie stacionārie fotoradari tika uzstādīti ap Rīgu un pašā galvaspilsētā, tad otrajā stacionāro fotoradaru uzstādīšanas kārtā ātruma mērierīces uzstādītas arī attālākos Latvijas reģionos, piemēram, Grobiņā, Ugālē, Līgatnē un Rubenē.
Pirms stacionāro fotoradaru atrašanās vietām izvietotas informatīvas zīmes, kas brīdinās par fotoradara atrašanos un informēs par konkrētajā vietā atļauto braukšanas ātrumu.
CSDD uzsvēra, ka stacionārie fotoradari ir tikai viens no kontroles instrumentiem satiksmes drošības uzlabošanai. Tikpat nozīmīga ir infrastruktūras uzlabošana, policijas klātbūtne un pārvietojamie radari, sabiedrības izglītošana un informēšana.
Valdības apstiprinātais fotoradaru uzstādīšanas plāns paredz uzstādīt kopumā 100 stacionārās ātruma mērierīces.