Fotoradaru uzstādīšanu pilnībā plānots pabeigt līdz šā gada oktobra beigām.
CSDD skaidroja, ka stacionāro fotoradaru atrašanās vietas tika izvēlētas, izvērtējot simtiem ceļu satiksmes negadījumu statistiku, "melnos punktus" un informāciju par ceļu posmiem ar intensīvu satiksmes plūsmu. Triju gadu laikā vietās, kur paredzēts uzstādīt mērierīces, notikuši 495 ceļu satiksmes negadījumi, cietuši 135 cilvēki, bet bojā gājuši astoņi. Vietas izvēlētas un saskaņotas, sadarbojoties CSDD un satiksmes drošībā un satiksmes organizācijā iesaistītajām atbildīgajām institūcijām - Valsts policijai, AS "Latvijas Valsts ceļi" un Rīgas domes Satiksmes departamentam.
Ja pirmie stacionārie fotoradari tika uzstādīti ap Rīgu un pašā galvaspilsētā, tad otrajā stacionāro fotoradaru uzstādīšanas kārtā ātruma mērierīces uzstādīs arī attālākos Latvijas reģionos, piemēram, Grobiņā, Ugālē un Rubenē. Vienlaicīgi notiek ceļa zīmju uzstādīšana ātruma mērierīču darbības vietās. Pirms stacionāro fotoradaru atrašanās vietām tiek izvietotas informatīvas zīmes, uz kurām norādīts mērierīces atrašanās vietā atļautais ātrums.
"Kā iepriekš tika solīts, fotoradari sodīšanas režīmā sāks darboties tad, kad tiks uzstādītas visas nepieciešamās ceļa zīmes. CSDD vērš šoferu uzmanību, ka braukšanas ātruma režīms vienmēr un ne tikai šajās vietās ir jāievēro neatkarīgi no tā, vai fotoradars darbojas vai ne," pauda direkcijas pārstāvji.