Konkursos uz LAU padomes locekļu amatiem SM kopumā saņēma 33 pieteikumus. "Konkurss tika organizēts divās kārtās, pirmajā – dokumentu atlase (darba pieredze, izglītība un sabiedrības attīstības redzējums) saskaņā ar konkursa nolikumu. Uz otro kārtu tika uzaicināti septiņi pretendenti, kuri pirmajā kārtā ieguva lielāko punktu skaitu. Otrā kārta notika strukturētas intervijas veidā, vērtējot kandidāta spējas sniegt kompetentas atbildes uz jomai specifiskiem jautājumiem, stratēģiskās plānošanas spējas, vadības spējas, spējas noteikt mērķus, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, komunikācijas prasmes, svešvalodu zināšanas," klāstīja ministrijā.
Nominācijas komisija, kura sastāvēja no SM pārstāvjiem, Pārresoru koordinācijas centra pārstāvja un neatkarīgā eksperta no Latvijas Darba devēju konfederācijas, nolēma ieteikt kapitāla daļu turētāja pārstāvim Reimani LAU padomes priekšsēdētāja amatam, Pāži padomes locekļa amatam un Narvaišu neatkarīgā padomes locekļa amatam.
LAU padome darba pienākumus sāk pildīt no piektdienas.
Pēc SM paustā, Reimanis ieguvis sociālo zinātņu maģistra grādu tiesību zinātnēs Latvijas Universitātes Juridiskajā fakultātē, kā arī iegūta jurista augstākā profesionālā izglītība Latvijas Universitātes Juridiskajā fakultātē un ekonomista augstākā profesionālā izglītība Latvijas Universitātes Ekonomikas fakultātes finanšu un kredīta specialitātē. Patlaban Reimanis ir SM valsts sekretāra vietnieks. Tāpat viņš bijis vairāku valsts kapitālsabiedrību – "Latvijas Valsts ceļi", starptautiskā lidosta "Rīga", "Latvijas Dzelzceļš", "Valsts informācijas tīkla aģentūra", "Latvijas Pasts", "Elektronisko sakaru direkcija", "Biķernieku kompleksā sporta bāze" - kapitāla daļu turētāja pārstāvis. Ir bijis padomes loceklis LAU un Latvijas Valsts radio un televīzijas centrā. Tāpat strādājis "Valsts nekustamajos īpašumus" valdes locekļa amatā.
SM aģentūrai BNS skaidroja, ka Reimanis, kurš ministrijas valsts sekretāra vietnieka amatā atbild par tranzīta un sakaru jomu, abus amatus savienos - interešu konflikts attiecīgajā situācija neveidojas.
Savukārt Pāže ieguvis sociālo zinātņu maģistra grādu ekonomikā Latvijas Universitātē, kā arī bakalaura grādu statistikā Latvijas Universitātes Ekonomikas un vadības fakultātē. Esošā darba pieredze – "LDz ritošā sastāva servisa" valdes loceklis un līgumdarbs "Latvijas Valsts ceļu" valdes padomnieka amatā. Pāže arī bijis "Latvijas Valsts ceļu" valdes priekšsēdētājs, kompānijas "Investīciju projekti" valdes priekšsēdētājs, kā arī ieņēmis dažādus amatus kompānijā "Ventbunkers" - bijis valdes priekšsēdētājs, Būvdarbu plānošanas daļas vadītājs, Celtniecības daļas vadītāja vietnieks, ekonomists. Strādājis arī par valdes locekli kompānija "Aike", bijis "Ventspils Nafta termināļa" un "Ventspils naftas" padomes loceklis.
Valsts uzņēmumā "Latvijas Dzelzceļš" aģentūrai BNS norādīja, ka kompānijā vēl tiks spriests, vai Pāže varēs savienot "LDz ritošā sastāva servisa" valdes locekļa un LAU padomes locekļa amatu.
Savukārt Narvaišam ir inženiera mehāniķa augstākā izglītība, iegūta Rīgas Politehniskā institūta Mehānikas un mašīnbūves fakultātē automobiļu un automobiļu saimniecības specialitātē. Strādājis par Autotransporta direkcijas valdes priekšsēdētāju un valdes locekli. Bijis Tērvetes novada domes deputāts. Tāpat Narvaišam ir darba pieredze projektu speciālista, lektora, konsultanta, koordinatora amatos – Tērvetes novada domē, Profesionālās izglītības, tālākizglītības un eksaminācijas centrā, Dobeles pieaugušo izglītības un apmācības centrā, Annenieku pagasta padomē, kā arī Dobeles rajona padomē un Zemgales attīstības aģentūrā.
Aģentūra BNS jau rakstīja, ka valdība apņēmusies valsts lielajās kapitālsabiedrībās izveidot padomes līdz šā gada beigām.
LAU veic gandrīz 200 dažādus ikdienas uzturēšanas darbus uz valsts autoceļiem. Uzņēmumam uzturamo valsts autoceļu kopgarums ir vairāk nekā 20 tūkstoši kilometru, no tiem vairāk nekā astoņi tukstoši kilometru autoceļu ir ar melno segumu un gandrīz 12 tūkstoši kilometru ir grants autoceļu, kā arī ikdienas uzturēšanas darbi tiek veikti uz vairāk nekā 900 tiltiem.