"Parasti tur, kur ir lielākas cenas, nāk vairāk uzņēmēju. Mūsu tirgus ir ļoti atvērts, pie mums konkurē un strādā gan lietuviešu, gan igauņu firmas, ir arī uzņēmumi ar Vācijas, Austrijas kapitālu, līdz ar to mēs nevaram runāt par būtiskām atšķirībām starp Latviju, Lietuvu un Igauniju. Uz augstas intensitātes ceļiem materiālu prasības ir tik augstas, ka gan Latvijā, gan Lietuvā, gan Igaunijā saistviela vai augstas kvalitātes šķembas tiek piegādātas no vieniem piegādātājiem, kas ir Skandināvijā. Ja vienā valstī būtu krietni augstākas cenas, tas nozīmētu, ka tajā var krietni vairāk nopelnīt, attiecīgi vairāk uzņēmēju šeit nāktu strādāt," klāstīja Lange.
Pēc viņa teiktā, tas, ka Latvijā strādā gan Lietuvas, gan Igaunijas uzņēmumi un Latvijas kompānijas strādās kaimiņvalstīs, liecina, ka Baltijas tirgus ir vienots. "Esam kādreiz prasījuši salīdzināt konkrētu materiālu cenas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, un cenas ir ļoti līdzīgas. Ir, protams, jāvērtē, cik liels attālums ir no objekta līdz bāzei, cik tālu ir tuvākais grants karjers u.tml., tomēr cenu nosaka dažādi faktori. Tas, kas pie mums atšķiras no rietumvalstīm, noteikti ir darba izmaksas – pie mums tās ir krietni zemākas nekā Rietumeiropas valstīs," piebilda uzņēmuma vadītājs.
LVC izveidoti 2004.gada nogalē un pieder valstij. Uzņēmums pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām.