"Latvijā vairāk nekā 90% mājsaimniecību vēl aizvien ir mājās televizors un no tiem, kas saka, ka viņiem nav televizora, dažiem tā tiešām nav, bet dažiem ir ļoti modīgi teikt, ka nav, jo ir citas modīgākās ierīces, ko turēt mājās," sacīja "Viasat" Latvijas filiāles vadītāja Marika Verkēviča.
Tāpat pētījumā noskaidrots, ka 30% Latvijas iedzīvotāju mājās ir LCD ekrāna televizors, 29% CRT (vecie televizori ar izliektajiem kinoskopiem), 21% ir LED ekrāna televizori, 11% plazmas televizors, bet 9% aptaujāto bija grūti pateikt, kāds televizors viņiem ir mājās. "Mums ir dažādi Latvijas iedzīvotāji ar dažādiem ienākumiem, ar dažādām spējām," sacīja Verkēviča, skaidrojot, kāpēc vēl aizvien lielai daļai Latvijas iedzīvotāju mājās ir vecākas paaudzes televizori.
Viņa norādīja, ka Latvijas iedzīvotāji televīzijas saturu saņem caur satelītu, kam seko dažādie televīzijas operatori, piemēram, "Baltcom" un "Lattelecom", kuri televīzijas saturu nodod tālāk patērētājiem.
Pētījumā arī noskaidrots, ka 33% Latvijas iedzīvotāju televīziju skatās tikpat bieži, cik pirms gada, 26% būtiski retāk, 23% - nedaudz retāk, 8% neskatās televizoru vai to ir pārtraukuši darīt, 7% nedaudz biežāk kā pirms gada, bet 3% televizoru skatās būtiski biežāk. "Lai arī cilvēki saka, ka viņi mazāk skatās televīziju, tas nav tik daudz mazāk. Ir neliela daļiņa, kas ir būtiski samazinājuši savus skatīšanās ieradumus konkrēti caur lineāro televīziju. Šis slānis, protams, ir gados jaunāki cilvēki un pilnīgi loģiski, ka viņi lieto dažnedažādas citas ierīces. Tajā pašā laikā, daudzi savus skatīšanās ieradumus nav samazinājuši un turpina pavadīt ļoti daudz laika, skatoties televizoru," teica Verkēviča.
Visvairāk Latvijas iedzīvotāji skatās ziņas, kam seko mākslas filmas, populārzinātniskās filmas par dabu, sabiedrību, ārzemju mākslas filmas un sporta pārraides.