"Rimi Latvia": pēdējā laikā īpaši pieaug eko preču pārdošanas apmēri

"Rimi Latvia": pēdējā laikā īpaši pieaug eko preču pārdošanas apmēri
Latvijas veikalos pēdējā laikā īpaši pieaug eko preču pārdošanas apmēri, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam "Baltic Business Service" sacīja mazumtirgotāja "Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

"Mūsu pētījumi liecina, ka arvien pieaug svaigās pārtikas īpatsvars, ko cilvēki iegādājas. Turklāt pēdējā laika lielā tendence ir, ka pieaug tieši eko produktu patēriņš. Mēs pētījām dažādas preču kategorijas un eko produktu pārdošanas apjomi pieaug visās," teica Turlais.

 

Viņš atzīmēja, ka eko produktu ražošanā specializējas daži Latvijas ražotāji un tieši viņu produkcijai arī ir redzams šis noieta pieaugums. "Turklāt es teiktu, ka šeit savienojas divas tendences. No vienas puses, cilvēki ar katru gadu paliek arvien prasīgāki un izglītotāki – lasa produktu sastāvu, vērtē, vai tajos ir vai nav ķīmija. No otras puses savu iespaidu atstāj arī aicinājumi pirkt vietējo pārtiku. Kopumā cilvēku attieksme pret Latvijas precēm ir pozitīva. Es gribētu teikt, ka lielākajā daļā pelnīti cilvēki Latvijā ražotās preces uzskata par kvalitatīvākām. Tomēr ir cilvēku daļa, kura pērk tikai lētāko un to, kas tiek tirgots akcijās," atzina "Rimi Latvia" vadītājs.

 

"Rimi Latvia" vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas mazumtirdzniecības koncernam "ICA Group" piederošais "ICA Baltic". 2014.gada beigās "Rimi Latvia" Latvijā apsaimniekoja 112 veikalus, no tiem 24 bija hipermārketi, 40 - lielveikali, bet 48 zemo cenu veikali "Supernetto".