Darbu sāk "Latvenergo" jaunais klientu pašapkalpošanās portāls "elektrum.lv"

Darbu sāk "Latvenergo" jaunais klientu pašapkalpošanās portāls "elektrum.lv"
Līdzšinējā Latvijas energoapgādes kompānijas "Latvenergo" klientu pašapkalpošanās portāla "e-latvenergo.lv" vietā darbu sācis jaunais portāls "elektrum.lv", aģentūrai BNS pavēstīja kompānijas preses sekretāre Ivita Bidere.

Viņa norādīja, ka portāla modernizācija notikusi līdz ar jaunās klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmas maiņu. "Portālā būs ērtāk labot klienta datus un pārlūkot maksājumu vēsturi, būs iespējams apmaksāt citas personas rēķinu, kā arī atjaunots viedo skaitītāju datu pārskats, kurā iespējams ērti salīdzināt elektrības patēriņu dažādos laika periodos," skaidroja Bidere.

 

Pēc viņas klāstītā, "Elektrum" vārds klientiem ir labi zināms kā uzņēmuma piedāvāto elektroenerģijas produktu nosaukums, tāpēc šādi nosaukts arī modernizētais portāls.

 

"Latvenergo" pārstāve atzīmēja - iepriekš analizējot pašapkalpošanās portāla statistiku, secināts, ka no reģistrētajiem 475 tūkstošiem portāla apmeklējumiem mēnesī vairāk nekā 10% pieslēgšanās notiek izmantojot mobilās ierīces. "Tādēļ jaunais pašapkalpošanās portāls ieguvis responsīvu dizainu – tas automātiski pielāgojas lietotās ierīces ekrāna izmēriem un tehniskajiem parametriem, kļūstot daudz ērtākam darbam gan ar datoru, gan planšetdatoru, gan viedtālruni," norādīja Bidere.

 

Jaunajā portālā, pēc viņas paustā, būs parocīgāka klienta kontaktu datu labošana, kā arī atjaunots viedo skaitītāju datu pārskats, kurā iespējams salīdzināt elektrības patēriņu dažādos laika periodos. Tāpat būs iespējams apmaksāt citas personas, piemēram, vecāku, rēķinus par elektroenerģiju. "Jaunizveidotajā sadaļā "Patēriņa pārskats" kļuvis ērtāk pārlūkot veiktos maksājumus, šie jauninājumi ļaus klientiem salīdzināt patērētās elektroenerģijas datus ar iepriekšējiem periodiem, tādējādi būs iespējams izdarīt secinājumus, kā izmaiņas elektroenerģijas lietošanas paradumos un energoefektivitātē atspoguļojas ikmēneša patēriņā. Portālā uzlabots arī "Elektrum" produktu katalogs un modernizēts produktu izvēles kalkulators, kļuvuši pieejami detalizēti ikmēneša pārskati par mainīgās elektroenerģijas cenas aprēķinu un ieviesti citi jauninājumi, kas atvieglos mūsu klientu ikdienu," klāstīja Bidere.

 

Līdz ar notikušo pāreju uz jaunu norēķinu un klientu apkalpošanas sistēmu un jauna "Latvenergo" klientu pašapkalpošanās portāla izveidi, adreses "e-latvenergo.lv" vietā lietotājs automātiski tiks novirzīts uz jauno portālu ar jauno adresi "elektrum.lv". Līdzšinējā adrese būs pieejama vēl ierobežotu laiku, piebilda Bidere.

 

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka laikā no 21. līdz 26. augustam "Latvenergo" veica pāreju uz jaunu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu, kā laikā nebija pieejams portāls "e-latvenergo.lv", kā arī apmeklētājiem īslaicīgi bija slēgti klientu apkalpošanas centri, bet klientu serviss strādāja ar ierobežotu informācijas apjomu.

 

"Latvenergo" ir Latvijas valstij piederošs energoapgādes komersants, kas nodarbojas ar elektroenerģijas un siltumenerģijas ražošanu un tirdzniecību, kā arī sniedz telekomunikāciju un informācijas tehnoloģiju pakalpojumus.