Viņa atgādināja, ka, pērn vasarā sākot atsevišķu nozaru padziļinātu izvērtēšanu, kā pirmajiem VID pievērsās autoservisiem. "Kā jūs zināt, mēs sākām ar autoservisiem un tieši tādēļ, ka tur ir spēcīga asociācija, kura mums ar savām profesionālajām zināšanām palīdzēja un turpina palīdzēt, gan apmācot mūsu pārbaudītājus, gan sniedzot konsultācijas, idejas un priekšlikumus. Katrā nozarē tomēr ir savi knifiņi. Pašlaik mēs ar autoservisiem esam finiša taisnē, bet ir signāli, kas liecina, ka monitorēt šo nozari mums vajadzēs visu laiku," teica Pētersone.
VID ģenerāldirektore arī atzina, ka uzņēmējiem dažkārt šķiet - ja dienesta pārbaude jau vienreiz piedzīvota, tad otreiz tā neatkārtosies. "Diemžēl, bet uzņēmējiem dažkārt šķiet – ja viņš vienu reizi ir nonācis VID redzeslokā un piedzīvojis VID pārbaudi, tad otru reizi tik ātri to vairs nesagaidīs. Tādēļ mēs turpināsim sekot līdzi notiekošajam attālināti. Turklāt, ja pirmajā reizē vēl tika dota iespēja uzņēmumam pašam visu labot, tad otrajā piegājienā šādas iespējas vairs nebūs, par pārkāpumiem sekos likumos paredzētās sankcijas," sacīja Pētersone.
Aģentūra BNS jau vēstīja, ka pērn vasarā VID īstenoja akciju autoservisiem un noteica divu mēnešu periodu – jūliju un augustu – kuru laikā attiecīgās nozares uzņēmējiem bija dota iespēja pašiem novērst pārkāpumus nodokļu aprēķinu jomā un deklarēt gan saimnieciskās darbības ieņēmumus, gan darbiniekus, gan darbiniekiem aprēķinātās algas pilnā apmērā.