"Laima" iegulda 35 tūkstošus eiro jaunas šokolādes kolekcijas izstrādē

"Laima" iegulda 35 tūkstošus eiro jaunas šokolādes kolekcijas izstrādē
Latvijas lielākais saldumu ražotājs "Laima" jaunas šokolādes kolekcijas "Retro" izstrādē ir ieguldījis 35 tūkstošus eiro, pavēstīja "NP Foods" grupas, kurā ietilpst "Laima", komunikācijas direktore Dana Erciņa-Užāne."Retro" šokolādes kolekciju uzņēmums izstrādājis par godu saldumu fabrikas "Laima" 145 gadu pastāvēšanas jubilejas gadam un tā sastāv no septiņiem produktiem, tostarp divām jaunām saldumu izlasēm - deserta un ogu.

""Laimas" saldumu fabrika ir piedzīvojusi visdažādākos laikus, kas nākuši un gājuši kopā ar unikālām produktu dizainu un garšas tendencēm. Svinot "Laimas" 145. dzimšanas dienu, esam radījuši īpašu "Retro" šokolādes kolekciju, caur kuru ikvienu aicinām ieskatīties "Laimas" vēsturē," sacīja Erciņa-Užāne.

 

2013.gadā "Laima" strādāja ar 10,842 miljonu eiro apgrozījumu un 5,75 miljonu eiro peļņu, savukārt 2014.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

 

"Laima" ietilpst "NP Foods" grupā, kas pieder Norvēģu pārtikas koncernam "Orkla". Šobrīd "Laima" ir izvērsusi eksportu vairāk nekā 37 pasaules valstīm, tostarp ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu un Turkmenistānu.Eksporta apjomi kopumā veido 40% no saražotās produkcijas.