Lai arī abu ceļu tehniskie parametri ļauj paaugstināt maksimālo braukšanas ātrumu vasaras sezonā, tas netiks darīts drošības apsvērumu dēļ, uzsver speciālisti.
"Kopā ar Valsts policijas kolēģiem vērosim, kā autovadītāji brauks šajos posmos. Šis ir disciplinējošs, preventīvs solis. Ja varēsim secināt, ka autovadītāji ievēro ceļu satiksmes noteikumus, brauc droši un neuzstāda ātruma antirekordus uz jaunizbūvētajiem autoceļu posmiem, nākamgad šis lēmums varētu tikt pārskatīts," informē LVC valdes priekšsēdētājs Jānis Lange.
Uz valsts galvenajiem ceļiem posmos, kuri ir labā tehniskā stāvoklī, vasarā maksimāli pieļaujamais braukšanas ātrums tiek palielināts līdz 100 km/h.
Šogad no 8. maija atļautais braukšanas ātrums būs palielināts šādos ceļu posmos:
Tallinas šosejas (A1) Saulkrastu apvedceļā (22,10.-26,00. un 27,20.-44,40. km) un posmā no Jelgavkrastiem līdz Svētciemam (55,50.-71,30. un 74,70.-81,20. km);
Daugavpils šosejas (A6) posmā no Salaspils līdz Ikšķilei (20,86.-28,20. km) un no Nīcgales līdz Daugavpils apvedceļam (202,20.-212,20. km), kā arī
Jelgavas šosejas (A8) posmā no Rīgas robežas līdz satiksmes pārvadam Jelgavas apvedceļā (8,00.-38,80. km), izņemot posmus ar ātruma ierobežojumiem.
Jau ziņojām, ka aprīļa vidū policija fiksējusi antirekordu - kāds autovadītājs uz autoceļa A 13, Rēzekne - Daugavpils - Lietuva braucis ar 162 km/h, kur atļautais ātrums ir 90 km/h. Savukārt uz Liepājas - Tīnūžu ceļa vadītājs traucās ar 151 kilometru stundā būdams 2,4 promiļu alkohola reibumā. Aprīļa sākumā traģiskā avārijā uz Tīnūžu -Kokneses ceļa gāja bojā trīs cilvēki.