Lai ietaupītu klientu laiku, Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) savā mobilajā aplikācija ir izveidojusi iespēju iepazīties ar pakalpojumu gaidīšanas laiku un pietiekties pakalpojuma saņemšanai attālināti, aģentūru LETA informēja CSDD.
Tādējādi, pirms doties uz CSDD, var izvēlēties klientu apkalpošanas vietu, kura vieglāk sasniedzama un kurā gaidīšanas laiks ir īsāks.
Noteiktiem pakalpojumiem tiek piedāvāta arī iespēja savlaicīgi izņemt kārtas numuru un sekot līdzi rindai savā mobilajā ierīcē. Īpaši noderīgi tas varētu būt brīžos, kad CSDD pakalpojumus vēlas izmantot liels skaits klientu. Piemēram, pirms un pēc brīvdienām, kā arī šobrīd - gada beigās, kad CSDD apmeklē ievērojami lielāks klientu skaits.
CSDD pakalpojumam var pieteikties jau 30 minūtes pirms klientu apkalpošanas centra darba laika sākuma un līdz tā beigām.
Lejupielādējot CSDD mobilo aplikāciju "App Store" un "Google Play" veikalos, piedāvātās iespējas var izmantot arī "e.csdd.lv" nereģistrētie klienti.
Līdz šim pakalpojums bija pieejams tikai Rīgas tehniskās apskates stacijas (Antenas ielā 2) klientiem.