'Lattelecom' bojājumi skāruši vairāk nekā 80 000 klientu

'Lattelecom' bojājumi skāruši vairāk nekā 80 000 klientu
Sestdien, 26. maijā, telekomunikāciju uzņēmums "Lattelecom" saskāries ar tīkla avāriju, kas ietekmēja interneta un Interaktīvās televīzijas pakalpojumus, mājaslapas un klientu apkalpošanas zvanu centra 177 darbību, kopumā skarot vairāk nekā 80 000 klientu, portālam "Delfi" apstiprināja "Lattelecom" pārstāve Lāsma Trofimova.

Vairāki "Delfi" aculiecinieki un soctīklu lietotāji ir sašutuši par uzņēmuma "Lattelecom" tehniskajām ķibelēm, kā rezultātā tie nevar pilnvērtīgi izmantot interneta pakalpojumus. Kā ziņo vairāki "Delfi" aculiecinieki, tehniskās ķibeles uzņēmums piedzīvoja pēc pulksten 19. Tiesa, jau pēc pulksten 20 uzņēmums norādīja, ka bojājums ir novērsts un pakāpeniski sakari sāk atgriezties.

 

" "Lattelecom" meistariem ir izdevies bojājumu novērst, taču ir nepieciešams laiks, lai atjaunotos pakalpojumi visiem klientiem. Prognozējams, ka tuvākās stundas laikā sakari pakāpeniski atjaunosies visiem," portālam "Delfi" pauda Trofimova, kura vienlaikus uzņēmuma vārdā atvainojas visiem klientiem par radušos situāciju.