Latvijas Pasts nodrošinās ātrās kases darbību noslogotākajās pasta nodaļās

Latvijas Pasts nodrošinās ātrās kases darbību noslogotākajās pasta nodaļās
Latvijas iedzīvotājiem aizvien aktīvāk iepērkoties interneta veikalos, pieaug arī Latvijas Pastā apstrādāto sūtījumu apjoms un paaugstinās to klientu skaits, kas pasta nodaļās ierodas saņemt savus sūtījumus. Lai arī turpmāk nodrošinātu ātrāku klientu apkalpošanu un pasta pakalpojumu noformēšanu, Latvijas Pasts no februāra Rīgas 17 pasta nodaļās un lielāko Latvijas pilsētu centrālajās pasta pakalpojumu sniegšanas vietās nodrošina klientiem iespēju saņemt sūtījumus atsevišķā klientu apkalpošanas darba vietā.

No februāra Rīgas 17 pasta nodaļās, kurās vērojama aktīvākā klientu plūsma, un 20 lielāko Latvijas pilsētu centrālajās pasta nodaļās izveidotas īpašas t.s. ātrās kases, kas darbdienās liela klientu pieplūduma gadījumā primāri nodrošinās sūtījumu izsniegšanu, bet pārējā laikā sniegs arī citus pasta pakalpojumus, lai sūtījumu saņemšana klientiem būtu maksimāli ātra un ērta.

 

Latgales reģiona pasta nodaļu saraksts, kurās atvērtas ātrās kases:

 

  • Daugavpils 1. pasta nodaļa - Rīgas iela 42A, Daugavpils, ātrās kases darba laiks no plkst. 13.00 līdz 15.00;
  • Daugavpils 17. pasta nodaļa - Strādnieku iela 84, Daugavpils, ātrās kases darba laiks no plkst. 17.00 līdz 19.00;
  • Krāslavas 1. pasta nodaļa - SV.Ludvika laukums 3, Krāslava, ātrās kases darba laiks no plkst. 15.00 līdz 17.00;
  • Rēzeknes 1. pasta nodaļa - Atbrīvošanas aleja 81 k-5, Rēzekne, ātrās kases darba laiks no plkst. 15.00 līdz 17.00. 

Latvijas Pasts jau 2014.gada nogalē izveidoja ātrās kases, kas orientētas uz sūtījumu izsniegšanu, bet decembrī, kad apstrādāto sīkpaku apjoms salīdzinot ar analogu periodu 2013.gadā pieauga par 62%, Rīgas un lielāko Latvijas pilsētu pasta nodaļās ar intensīvāko klientu plūsmu piesaistīja papildu darbiniekus tieši sūtījumu izsniegšanai. Klienti atzinīgi novērtēja šādas kases, tāpēc Latvijas Pasts rada iespēju to darbību nodrošināt arī turpmāk un papildināt nodaļu skaitu, kurās atvērtas ātrās kases.

 

Tāpat Latvijas Pasts šobrīd jau astoņās nodaļās uzstādījis daudzfunkcionālās Qminder sistēmas rindu mašīnas, kas ļauj kārtas numuru paņemt, izmantojot arī viedtālrunī vai planšetdatorā lejuplādētu mobilo aplikāciju un tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks, kādā ātrumā virzās rinda un tālrunī saņemot informāciju brīdī, kad pienākusi rinda klientiem divus numurus iepriekš. Patlaban šāda klientu plūsmas regulēšanas sistēma darbojas Rēzeknes 1.pasta nodaļā, Rīgas 28.pasta nodaļā Valsts ieņēmumu dienesta kompleksā, Rīgas 17.pasta nodaļā tirdzniecības centrā Domina, Rīgas 22.pasta nodaļā tirdzniecības centrā Alfa, Rīgas 25.pasta nodaļā tirdzniecības centrā Spice un Rīgas 44.pasta nodaļā, Valmieras 4.pasta nodaļā, kā arī Jelgavas 5.pasta nodaļā. 2015.gadā šādas sistēmas attīstība tiek plānota kopskaitā simts lielākajās pasta nodaļās visā valstī.

 

Paralēli Latvijas Pasts strādā arī pie citu risinājumu izstrādes un realizācijas, kas dienas noslogotākajos brīžos izlīdzinās klientu plūsmu pasta nodaļās, nodrošinot klientiem iespēju operatīvi saņemt gan sūtījumus, gan izmantot citus pasta pakalpojumus. Tāpat 2015.gadā uzņēmums turpina pakalpojumu klāsta pilnveidi, e-pakalpojumu attīstību, pasta nodaļu telpu paplašināšanu un nodaļu modernizāciju.