Trešdien VID Rēzeknes klientu apkalpošanas centrā nebūs pieejami vairāki pakalpojumi

Trešdien VID Rēzeknes klientu apkalpošanas centrā nebūs pieejami vairāki pakalpojumi
Valsts ieņēmumu dienests (turpmāk – VID) vērš uzmanību, ka trešdien, 2015. gada 9. septembrī, sakarā ar plānotiem AS „Sadales tīkls” remontdarbiem elektroapgādes tīklā laikā no 09:00 – 14:00 tiks pārtraukta elektroenerģijas padeve VID Rēzeknes klientu apkalpošanas centrā Jupatovkas ielā 11.

VID Rēzeknes klientu apkalpošanas centrs būs pieejams apmeklētājiem kā ierasts, proti, no 09:00 – 17:00, taču jāņem vērā, ka elektroenerģijas padeves pārtraukuma dēļ nedarbosies stacionārie tālruņi un iedzīvotājiem nebūs pieejami vairāki klientu apkalpošanas centra ikdienā sniegtie pakalpojumi.

 

VID Rēzeknes klientu apkalpošanas centrā elektrības padeves pārtraukuma laikā no 09:00 – 14:00 nebūs pieejama Nodokļu informācijas sistēma un tādēļ nebūs iespējams iedzīvotājiem izsniegt dažāda veida izziņas, reģistrēt nodokļu maksātājus un veikt izmaiņas reģistrācijas datos, kā arī veikt kases aparātu, kvīšu, biļešu reģistrāciju. Tāpat nebūs iespējams sniegt praktiskas konsultācijas VID elektroniskās deklarēšanas sistēmas jeb EDS lietotājiem.

 

Minētos pakalpojumus iedzīvotāji varēs saņemt tuvākajos VID klientu apkalpošanas centros – Ludzas klientu apkalpošanas centrā Raiņa ielā 25, Ludzā; Preiļu klientu apkalpošanas centrā Raiņa bulvārī 22, Preiļos; Balvu klientu apkalpošanas centrā Brīvības ielā 81, Balvos; Daugavpils klientu apkalpošanas centrā Klusajā ielā 4a, Daugavpilī; Krāslavas klientu apkalpošanas centrā Skolas ielā 9, Krāslavā vai Madonas klientu apkalpošanas centrā Raiņa ielā 3, Madonā .

 

Elektrības padeves pārtraukuma laikā VID Rēzeknes klientu apkalpošanas centrā no klientiem tiks pieņemti visa veida dokumenti un sniegtas mutiskas konsultācijas.

 

Jautājumu vai neskaidrību gadījumā iedzīvotāji var zvanīt uz VID Nodokļu un muitas informatīvo tālruni 67120000, sūtīt savu jautājumu uz e-pasta adresi VID.konsultanti@vid.gov.lv vai vērsties ar jautājumiem jebkurā tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā.

 

VID jau iepriekš pateicas iedzīvotājiem par izpratni un atvainojas par sagādātajām neērtībām.