Pēc Valsts SIA „Autotransporta direkcija” statistikas datiem, šie reisi un maršruti ir maz pieprasīti, un valsts dotāciju līmenis tiem pārsniedz 85% un vairāk.
Pieprasījums pēc sabiedriskā transporta pakalpojumiem tiek mērīts, ņemot vērā izsniegto biļešu skaitu pasažieriem. Nereti iedzīvotāji šoferim samaksā, bet biļeti nepaņem, domājot, ka tas palīdzēs darbiniekam gūt papildu peļņu. Šajā gadījumā tomēr pasažieri, iespējams, neapzinās, ka tādējādi viņi riskē ar to, ka maršrutā varētu tikt samazināts reisu skaits. Tāpat arī pats pasažieris var tikt sodīts, neskatoties uz to, ka par braucienu it kā ir samaksājis.
Ja iedzīvotāji nelūdz autobusa vadītājam izsniegt biļeti, VSIA „Autotransporta direkcija” iegūst nepilnīgus datus par pārvadāto pasažieru skaitu katrā konkrētajā reisā, un diemžēl esam saskārušies ar gadījumiem, kad neatbildīgu pasažieru un negodprātīgu autobusu vadītāju darbības rezultātā nākas slēgt kādu maršrutu vai reisu, neskatoties uz to, ka realitātē pēc tiem bijis pieprasījums. Tāpēc mēs lūdzam pasažierus ņemt biļetes.