MĀRKETINGA SPECIĀLISTS
Darbs uz darbinieka prombūtnes laiku.
Galvenie pienākumi un atbildība:
noteikt uzņēmuma mārketinga mērķus un stratēģiju, saskaņā ar kopējiem uzņēmuma mērķiem un stratēģiju;
veikt mārketinga plāna izstrādi un īstenošanu, savlaicīgi veikt korekcijas mārketinga plānā;
plānot projektu budžetu, kontrolēt projektu izpildi un apkopot to efektivitāti;
sekot līdzi mārketinga aktivitāšu rezultātiem un izmantot analītikas datus, pilnveidot un uzlabot to rezultātu;
analizēt tirgus izpētes rezultātus, pieņemt nepieciešamos lēmumus un iesniegt tos vadībai;
organizēt sarunas ar klientiem, piegādātājiem, sadarbības partneriem;
organizēt līguma projektu izstrādāšanu, saskaņošanu, parakstīšanu;
reklāmas materiālu satura izstrāde un uzraudzība;
vadīt un realizēt pakalpojuma produktus, izstrādāt ar produktu virzību saistītās aktivitātes;
kreatīva satura izstrāde, komunikācija ar partneriem un klientiem;
veidot kontaktus centra popularizēšanā un darbības veicināšanā;
sagatavot un sniegt klientiem informāciju par produktiem un pakalpojumiem;
piedalīties iestādes tēla veidošanā un atpazīstamības veicināšanā;
tulkot tekstus, kuri saistīti ar tūrisma izstāžu materiāla saturu un mārketinga aktivitātēm;
Rotko centra informācijas nodošana publiskajā telpā un komunikācija ar presi;
darbs ar mākslas centra sociālo tīklu profiliem.
mārketinga, sabiedrisko attiecību un reklāmas projektu plānošana, attīstība;
Prasības kandidātiem:
Augstāka izglītība. Par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība, un papildus izglītība mārketinga, sabiedrisko attiecību un tūrisma jomās;
Pieredze mārketinga un sabiedrisko attiecību projektu veidošanā un vadīšanā;
Praktiska pieredze mārketinga speciālista amatā tiks uzskatīta par priekšrocību;
Izcilas latviešu, angļu un krievu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstībā), citu valodu prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību;
Iespēja veidot mārketinga materiālu saturu latviešu, angļu un krievu valodā, kā arī prast tulkot tekstus;
Padziļinātas zināšanas visos Web aspektos: platformas, pakalpojumu sniedzēji, mērījumu ievākšana, saturu veidošana, mediji, tehnoloģijas un analītika;
Izcilas mutiskas un rakstiskas komunikācijas prasmes;
Labas organizācijas un problēmu risināšanas prasmes;
Precizitāte un augsta atbildības sajūta;
Datora prasmes MS Office- Word, Excel, PowerPoint, Outlook, CorelDraw zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību.
Piedāvājam:
Interesantu un daudzveidīgu darbu kultūras jomā;
Dinamisku darba vidi;
Darbu radošā profesionāļu komandā;
Konkurētspējīgu un stabilu atalgojumu;
CV un motivācijas vēstuli ar norādi MĀRKETINGA SPECIĀLISTS lūdzam sūtīt uz e-pastu rotkocentrs@daugavpils.lv līdz šī gada 23. maijam.
Pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka sazināmies ar kandidātiem, kurus aicināsim uz pārrunām.