LDz nespēs glābt Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcu 1

Piektdiena, 09 jan 2015, 17:34 Versija drukāšanai

LDz nespēs glābt Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcu
Šodien notikušās Satiksmes ministra vizītes laikā Daugavpils domes telpās tika organizēta preses konference, kurā piedalījās Daugavpils domes priekšsēdētājs, Satiksmes ministrs Anrijs Matīss, Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Kaspars Ozoliņš, VAS „Latvijas dzelzceļš” prezidents Uģis Magonis, VAS „Latvijas Autoceļu uzturētājs” valdes priekšsēdētājs Vladimirs Kononovs, AS “Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns un VAS „Latvijas Valsts ceļi” valdes loceklis Edgars Strods.


LDz nespēs glābt Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcu
Preses konferences laikā delegācija apsprieda situāciju Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcā (DLRR), kura veic Latvijas dzelzceļa pasūtījumu izpildi. Latvijas dzelceļa valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis atzīst, ka dažos gadījumos koncernam nākas mākslīgi atbalstīt grūtībās nonākušos privātos sadarbības partnerus, veicot pasūtījumus pie viņiem. Viens no tādiem gadījumiem ir sadarbība ar DLRR. Magoņa kungs uzsvēra, neskatoties uz to, ka tagad Latvijas dzelzceļš primāri izvēlas sadarbības partnerus no Latvijas, to skaitā DLRR, tas vēl nenozīmē, ka Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca varēs sniegt nekvalitatīvu pakalpojumu. Atlaižu šajā jomā nebūs!

 

Savukārt Satiksmes ministrs Anrijs Matīss lika saprast, ka DLRR nespēs uzturēt apmēram 1000 štata vienību tikai un vienīgi izpildot LDZ pasūtījumus. "Ir jāmeklē jauns preču noieta tirgus, jāsniedz jaunus pakalpojumus," - ministrs atzīmēja un atzina, ka rūpnīca nonāca neapskaužamā situācijā ne tikai vadības vainas dēļ, bet apstākļi pasaulē, kurus uzņēmums nevar ietekmēt, pasliktināja situāciju.

 

LDz nespēs glābt Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcu
Runājot par Latvijas dzelzceļa situāciju, Magoņa kungs solīja tuvākajā nākotnē (ne šogad, varbūt nedaudz vēlāk) veikt Daugavpils dzelceļa mezgla rekonstrukcijas darbus, jo dzelzceļa vadību neapmierina tā tehniskais stāvoklis. Daugavpils dzelzceļa stacijas ēkas remonts tuvākajā laikā nav plānots. "Tagad,pirmkārt, jādomā par biznesu, nav laiks nodarboties ar labdarību," - ironiski izteicās dzelceļa vadītājs un atzina, ka dzelzceļa stacija ir LDZ īpašums, bet uzsvēra, ka likums aizliedz ieguldīt peļņu no kravu pārvadājumiem pasažieru infrastruktūras attīstībā.

 

Satiksmes ministrs apgalvo, ka ir iemesls būt optimistiem kravu pārvadājumu jomā. "Šodien es apsekoju Daugavpils un Rēzeknes dzelzceļa mezglus. Kravas vilcienu apjoms ir tik liels, ka viņi pat nepaspēj tos apkalpot! Nav zināms, kas būs tālāk, bet jaunais gads ir sācies labi," - secināja Anrijs Matīss.

Autors:Grani.lv
Foto:Jurijs Dunaiskis

Komentāri (1)

Citas ziņas

 

15. septembrī, 08:30 Vienības tilts (Rīgas ielas svētku gaidot)
14. septembrī, 13:49 Vieta, kur Lauceses upe ietek Daugavā… (Rīgas ielas svētku gaidot)
12. septembrī, 14:50 Ceļš sākas Grīvā (projekts "Daugavas kreisā krasta stāsti")
8. septembrī, 16:44 Cietokšņ abas malas... (Rīgas ielas svētku gaidot)
1. augustā, 16:56 Elektriskie skrejriteņi ir mūsu nākotne, kas notiek jau tagad
1. jūlijā, 15:27 Tumsas pabērni (Raidījums nr. 1)
25. maijā, 13:33 Aksesuāri velosipēdistiem, kas noderēs ikdienā
20. maijā, 12:11 Kā tikt vaļā no nevēlamiem matiņiem vasaras sezonā?
19. maijā, 12:26 Svarīgākie dārza darbi jūnijā
18. maijā, 09:51 Laivu motors - kā izvēlēties?
26. aprīlī, 17:37 X Starptautiskais festivāls “Poļu folklora Latgalē” Daugavpilī
25. februārī, 13:13 Kas ir vasaras riepas un vai tās var izmantot visu gadu?
18. februārī, 15:11 Cigarešu dūmi un bīstamās vielas tajos
24. decembrī, 06:06 Jaungada apņemšanās – atmest smēķēšanu
8. decembrī, 13:38 Jauno ķīmiķu skola pēc AS beigām atvērta ikvienam interesentam
lkyuer 25 janvārī 2015 13:50

Noteikti valdība jau nolēma izdemolēt kā un visas rūpnīcas. Eiropa ieteica ka tikai nebūtu ar Krieviju attiecību.

 

-LRT+



-LRT+


-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+


Laibas

Projekti

Projekti

Projekti

Projekti