13.03.2018, no pulksten 18:00 – 20:00 Jauniešu neformālās izglītības centra telpās, neformālā gaisotnē norisinājās Mākslas un Informāciju tehnoloģiju Savienības ( tālāk tekstā MITS) organizētais seminārs „Zirneklis” NVO darbiniekiem par tēmu mārketings sociālajos tīklos. Nākošie semināri gaidāmi 12.maijā un vasaras beigās.
Semināru vadīja MITS pārstāvji Andris Ondzuls un Ilma Kupcova. Divu stundu laikā lielos vilcienos bija apskatīti jautājumi par SMM, sociālo tīklu izmantošanu mārketinga ietvaros, kādi ir galvenie 5 etapi veiksmīgam mārketingam sociālajos tīklos, telemārketins un kā internetā nopelnīt ar fotogrāfijām.
Uz semināru bija ieradušies dažādu biedrību un firmu pārstāvji, tādi kā Z-Puzzle, Saules skola, MāritesArt, Latgales dizaina biedrība, Street Spirit, DJ klubs, FREE, Darītājiem, Illustrator u.c. Kas ar lielāko prieku iesaistījās diskusijās par izvirzītajam tēmām un dalījās savā pieredzē, kā arī tika rastas atbildes un risinājumi uz radušajiem jautājumiem. Tur pat uz vietas tika izstrādāti mārketinga stratēģiskie plāni, kas palīdzētu attīstīt biedrības vai firmas darbību. Semināra laikā tika izskatīti dažādi mājas lapu, grupu un sociālo kontu piemēri, un izvērtēts cik veiksmīgi un cik nē, kā arī atrasti risinājumi, lai uzlabotu. Dalībnieki vēlējas uzzināt vairāk par Sporta un jauniešu departamenta mājas lapu, dažu minūšu laikā tika izvērtētas problēmas un atrasti risinājumi.
Pēc nepilniem 2 mēnešiem ir gaidāms nākošais seminārs, kurā tiks stāstīts sīkāk par mārketinga izmantošanu sociālajos tīklos, bet sīkāk un konkrētāk. Vasaras beigās ir gaidāma meistarklase un kopīgs darbs, kura laika būs iespēja uz vietas attīstīt, pilnveidot vai izveidot savu lapu sociālajos tīklos.