Jāatgādina, ka "Clean R" līgums ar Daugavpils pašvaldību noslēdzās 2017. gada maijā. Atbilstoši Latvijas likumdošanai uzņēmums turpināja pildīt savus pienākumus, līdz tika saņemta informācija no Daugavpils domes, ka uzņēmumam darbs jāpārtrauc 1. oktobrī. "Clean R" pašlaik veic visus nepieciešamos priekšdarbus, lai pārtrauktu darbu noteiktajā datumā.
No 25. septembra līdz 15. oktobrim norisināsies pakāpeniska "Clean R" īpašumā esošo konteineru noņemšana – kā pirmie tiks noņemti konteineri šķirotajiem atkritumiem. Katrs klients par pēdējo izvešanas reizi un konteinera noņemšanas datumu tiks informēts individuāli.
Pēdējā atkritumu izvešanas diena būs 30.septembris. Tiem klientiem, kuru rīcībā ir "Clean R" konteineri, tie tiks noņemti pēc pēdējās izvešanas reizes. "Clean R" aicina klientus izstumt konteineru noteiktajā laikā.
Kopumā pilsētā tiks noņemti vairāk nekā 3100 "Clean R" piederoši konteineri. Klientiem, kas vēlēsies paturēt "Clean R" konteineru, tiks izrakstīts rēķins par konteinera vērtību, kas atrunāta līgumā.
Klientiem, kas ir iegādājušies priekšapmaksas maisus, tie ir jāizlieto līdz septembra beigām. "Clean R" maisus atpakaļ nepieņem un arī neveiks atmaksu.
Klientu apkalpošana "Clean R" Klientu centrā Daugavpilī notiks līdz 1. oktobrim, pēc tam birojs apmeklētājiem būs slēgts. Jautājumu un neskaidrību gadījumā aicinām zvanīt pa tālruni 67111001 vai sūtīt e-pastu: kc@cleanr.lv.