Klientu apkalpošanas centrs pieņem vairāk nekā 200 iesniegumu dienā 0

Piektdiena, 17 feb 2017, 16:49 Versija drukāšanai

Klientu apkalpošanas centrs pieņem vairāk nekā 200 iesniegumu dienā
Elektroniskā rindas regulēšanas sistēma Q-net, kura ir uzstādīta jaunajā Sociālā dienesta Klientu apkalpošanas centrā Lāčplēša iela 39, ļauj veikt ikdienas klientu apkalpošanas procesa monitoringu un analizēt statistiku.


2017.gada 14. februārī, otrajā Centra darbības dienā, klientiem tika izsniegti 200 taloni, bet sociālie darbinieki paspēja pieņemt 170 cilvēku. Pārējiem 30 klientiem tika piedāvāts pieteikties pieņemšanai citā dienā. Bet papildus šiem 170 klientiem, 14. februārī tika pieņemti bez taloniem tie klienti, kam sociālie darbinieki iepriekš norādīja atnākt uz pieņemšanu šajā dienā. Šādu klientu bija 19. Tātad, kopā 14.februārī klātienē sociālie darbinieki pieņēma 189 klientus. Iespēju, negaidot pieņemšanu, iesniegt Centra infopunktā iesniegumus un izdevumu apliecinošus dokumentus medikamentu iegādes izdevumu kompensācijai izmantoja 25 cilvēki. 9 iesniegumi tika saņemti elektroniski. Tādejādi, kopā 14.februārī Sociālā dienesta Klientu apkalpošanas centrā Lāčplēša iela 39 sociālie darbinieki saņēma 223 klientu iesniegumu.

 

Turklāt elektroniskā sistēma ļauj redzēt vidējo klientu gaidīšanas laiku rindā un vidējo klientu apkalpošanas laiku. 14. februārī vidējais gaidīšanas laiks bija 1 stunda 40 minūtes, bet vidējais klienta apkalpošanas laiks - 15 minūtes. Bez tam, var redzēt statistiku, proti, pēc kādiem sociālās palīdzības veidiem vēršas klienti. 14. februārī visvairāk klientu vērsušies pēc atlaižu kartēm braukšanai sabiedriskajā transportā - 57 cilvēki. Vidējais šādu klientu apkalpošanas laiks – 4 minūtes.

 

15. februāra rezultāti : tika izsniegti 159 taloni un klātienē tika pieņemti visi šie klienti. 9 klienti atnāca pēc iepriekšējās vienošanās, iesniedza iesniegumus infopunktā 35 cilvēki. Elektroniskos iesniegumus šajā dienā iesniedza 16 klienti. Kopā – 219 iesniegumi.

 

16. februārī tika izsniegti 157 taloni , pieņemti visi. Atnāca pēc vienošanās 5 klienti, iesniedza iesniegumus infopunktā 37 cilvēki. Elektronisko pieteikumu - 10. Kopā - 209 iesniegumi.

 

2017. gada statistika 

 

No 1. janvāra līdz 16.februārim tika saņemti 9043 iesniegumi, no tiem jau ir atbildēts uz 7093 iesniegumiem.

 

Iesniegumu raksturojums:

 

  • atlaižu kartēm braukšanai sabiedriskajā transportā (no tiem, kam apritēja 63 gadi pēc 01.01.2017.) – 1675;
  • trūcīgās ģimenes/personas statusam – 663;
  • maznodrošinātās ģimenes/personas statusam – 826;
  • veselības aprūpes pabalstam – 596;
  • atbalstam veselības aprūpes izdevumu segšanai – 50;
  • dzīvokļa pabalstam:

- komunālo pakalpojumu apmaksai – 916,
- siltumenerģijas apmaksai – 1446,
- kurināmā (malkas) iegādei– 436;

 

  • pirts pakalpojumiem – 788;
  • materiālajam atbalstam – 306;
  • E-iesniegumu – 330.

 

Sociālais dienests aicina klientus aktīvāk pieteikties sociālajai palīdzībai elektroniski. To var darīt gan individuāli, gan ar divu Klientu apkalpošanas centrs darbinieku palīdzību, praktiski, bez rindas. Lai noformētu iesniegumu elektroniski, līdzi jābūt internetbankas kodu kartei.

 

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde “Sociālais dienests” informē, ka Sociālā dienesta Klientu apkalpošanas centrā Lāčplēša iela 39 klientus pieņem pēc šāda grafika :

 

Pirmdiena 8.00 -12.00, 13.00 -17.30;

Otrdiena 8.00 -12.00, 13.00 -16.30;

Trešdiena 8.00 -12.00, 13.00 -16.30;

Ceturtdiena 8.00 -12.00, 13.00 -16.30;

Piektdiena 8.00 -12.00 (pēc iepriekšējā pieraksta pie konsultanta klātienē vai pa tālr. 654-49907 vai 654-49908).

0
Autors:www.daugavpils.lv
Foto:Jurijs Dunaiskis

Komentāri (0)

Citas ziņas

 

Vakar, 16:02 LIAA aicina uzņēmējus pieteikties dalībai Valsts prezidenta un ekonomikas ministra vizītē ASV
Vakar, 15:01 “Dinaburg” komanda uzrāda lieliskus rezultātus “Dragon Boat” sacensībās
Vakar, 14:05 Robežsardzes priekšnieks: Notiek apzināta nelegālo migrantu virzīšana uz Latviju
19. jūlijā, 07:55 Gudrības zoba raušana - procedūras gaita un pēcoperācijas aprūpe
18. jūlijā, 16:12 Daugavpils uzņēmumi un iestādes aicināti saņemt zīmi “Vieta, kur gaida”
17. jūlijā, 15:02 Latvijas pludmales volejbola duets Tīna Graudiņa/Anastasija Samoilova dosies iekarot Parīzi
16. jūlijā, 14:32 Narkoloģe atklāj, ka trauksmes zvanus par sintētiskajām narkotikām zvana katrā kontinentā
16. jūlijā, 12:41 Personas ar Baltkrievijā reģistrētu transportlīdzekli vairs nevarēs iebraukt Latvijā
16. jūlijā, 11:38 Sākas elektroniskā pieteikšanās pamatstudijām desmit Latvijas augstskolās
15. jūlijā, 14:42 Šonedēļ 72 valsts autoceļu posmos notiek būvdarbi
15. jūlijā, 13:31 Šonedēļ gaidāms +30 grādu karstums, bet nedēļas izskaņā plaši nokrišņi
15. jūlijā, 12:31 Pašvaldības policija Daugavpils centrā noķer dzērājšoferi
12. jūlijā, 14:17 Soctīklu lietotāji šausminās par zobu pastu un veļas pulveru cenu milzu atšķirību - Vācijā divreiz lētāk!
12. jūlijā, 11:12 13. jūlijā tiks nodrošināti tramvaju papildreisi
12. jūlijā, 08:29 Kāpēc mūsu produkti Lietuvā maksā lētāk? Mēs maksājam... par emocionālo sastāvdaļu

 

-LRT+



-LRT+


-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+


Laibas

Projekti

Projekti

Projekti

Projekti