Sociālos pakalpojumus, kā arī atbalstu jubilāriem var saņemt līdzšinējā adresē – Vienības ielā 8, bet uz jaunajām telpām ir pārcelta Sociālās palīdzības nodaļa, kur tiek noformēti statusi, visa veida pabalsti un materiālā palīdzība. Atklājot Sociālā dienesta Klientu apkalpošanas centru, Daugavpils pilsētas domes priekšsēdētāja vietnieks Pēteris Dzalbe, kurš ir atbildīgs par sociālo sfēru, norādīja, ka tādējādi pašvaldība rada ērtākus apstākļus gan klientiem, gan pašiem sociālajiem darbiniekiem.
Pirmajā darba dienā radās zināmas grūtības. Centrā ir uzstādīta mūsdienīga rindas regulēšanas sistēma, kas ļauj iedalīt klientus grupās: trūcīgie, maznodrošinātie, daudzbērnu ģimenes, personas ar invaliditāti un citi. Pirms centra atklāšanas sistēma tika vairākkārt pārbaudīta, taču darba režīmā radās īslaicīga kļūme. No rindām arī neizdevās izvairīties, bet pirmdienas rītam tā ir ierasta parādība. Parasti līdz dienas vidum visus klientus paspēj apkalpot.
Pašvaldība regulāri pārskata saistošos noteikumus, ievieš papildus atvieglojumus, paplašina to pilsētnieku loku, kuriem ir nepieciešams atbalsts. Statusa vai materiālās palīdzības saņemšanas procesu ievērojami atvieglo tas, ja personai ir bankas konts un ja tā prot lietot internetbanku un elektroniskos pakalpojumus. Tuvākajā laikā Klientu apkalpošanas centrā uzstādīs datoru, lai ar speciālista palīdzību klienti varētu paši iesniegt iesniegumu elektroniskā veidā. Situāciju uzlabos arī apmeklētāju pieraksts uz konkrētu pieņemšanas dienu un laiku. Pieņemšana pēc iepriekšēja pieraksta notiks piektdienās, bet pierakstīties varēs jebkurā darba dienā. Klientu apkalpošanas centra darba laiks ir publicēts Sociālā dienesta mājaslapā www.soclp.lv.