Nomainot datoru vai rūteri, var rasties problēmas ar internetu?

Nomainot datoru vai rūteri, var rasties problēmas ar internetu?

Mēs turpinām mūsu sēriju «Padomi no "DAUTKOM"» un centīsimies atbildēt uz jūsu biežāk uzdotajiem jautājumiem.

 

Padoms №11

 

Pirmreizēja ierīce (dators, rūteris u.c.) - tā iekārta, kurai pieslēgts kabelis. Ja Jūs to nomainat, tad nepieciešams zvanīt uz DAUTKOM, mēs to piereģistrēsim.

 

Uz visiem jautājumiem atbildes jums sniegs tehniskā atbalsta dienests zvanot uz sekojošiem tālruņiem: 25900059 («Bite»), 22006676 («LMT»), 29900010 («Tele2»). 

 

Operatori labprāt atbildēs uz Jūsu zvaniem katru dienu no plkst. 7.00 līdz plkst. 23.00. «DAUTKOM» brigāde izbrauc uz izsaukumiem katru dienu no plkst. 8.00 līdz plkst. 21.00.

 

 

Jūsu «DAUTKOM»