Mēs turpinām mūsu sēriju «Padomi no "DAUTKOM"» un centīsimies atbildēt uz jūsu biežāk uzdotajiem jautājumiem.
Padoms №10
Ja rūteri iegādājaties Dautkom, tad uz rūtera ir speciāla uzlīme, kurā norādīta parole. Pievērsiet uzmanību maziem un lieliem burtiem, jo tiem ir liela nozīme turpmākai paroles ievadīšanai. Ja rūteris ir iegādāts citā vietā un Jums nesanāk patstāvīgi noregulēt šo iekārtu, tad jāvēršas pie Dautkom speciālistiem, kuri izbrauks un palīdzēs Jums, bet tas būs maksas pakalpojums.
Uz visiem jautājumiem atbildes jums sniegs tehniskā atbalsta dienests zvanot uz sekojošiem tālruņiem: 25900059 («Bite»), 22006676 («LMT»), 29900010 («Tele2»).
Operatori labprāt atbildēs uz Jūsu zvaniem katru dienu no plkst. 7.00 līdz plkst. 23.00. «DAUTKOM» brigāde izbrauc uz izsaukumiem katru dienu no plkst. 8.00 līdz plkst. 21.00.
Jūsu «DAUTKOM»