Aptauja: 57% Latvijas iedzīvotāju savu ikdienu dēvē par steidzīgu 0

Ceturtdiena, 09 jūn 2016, 14:15 Versija drukāšanai

Aptauja: 57% Latvijas iedzīvotāju savu ikdienu dēvē par steidzīgu
Vairāk nekā puse jeb 57% Latvijas iedzīvotāju savu ikdienu dēvē par steidzīgu, liecina preses un citu preču tirgotāja "Narvesen Baltija" sadarbībā ar tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS veiktā aptauja.


Aptaujā secināts, ka par svarīgākajām vērtībām iedzīvotāji, kuriem ir steidzīgs dzīves ritms, uzskata ģimeni un būšanu kopā ar tuviem cilvēkiem (86%), taču karjera un panākumi lielākā prioritāte ir trešdaļai jeb 32% iedzīvotāju, savukārt 55% aptaujāto ir svarīgi gūt jaunu pieredzi, piedzīvojumus un izmēģināt jaunas lietas. Vairums jeb 82% Latvijas iedzīvotāju atzīst, ka piekrīt teicienam "laiks ir nauda, to nedrīkst bezmērķīgi izniekot".

 

Vissteidzīgākie Latvijā ir cilvēki aktīvā darba vecumā no 25 līdz 54 gadiem. Sievietes savu ikdienu par steidzīgu dēvē mazliet biežāk nekā vīrieši. Turklāt cilvēki ar augstāku izglītības līmeni un ienākumiem biežāk sevi pieskaita pie steidzīgajiem, jo, lai iegūtu labu izglītību un labāk atalgotu darbu, jāiegulda vairāk pūļu.

 

Vienlaikus 58% Latvijas iedzīvotāju atzīst, ka par lielākajiem "laika zagļiem" atzīst sērfošanu internetā, datorspēles un sociālos tīklus, 28% satiksmes sastrēgumus un ceļā pavadīto laiku, 27% - TV skatīšanos un tikpat daudzi arī maltītes gatavošanu. Savukārt 17% aptaujāto par lielāko "laika zagli" atzīst gulēšanu.

 

"Narvesen Baltija" valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica ceturtdien žurnālistus informēja, ka, iedzīvotāju dzīves ritmam kļūstot steidzīgākam, "Narvesen Baltija" veikalos pērn par 20% ir pieaudzis pieprasījums pēc gatavajām maltītēm un dzērieniem līdzi ņemšanai. Šā gada četros mēnešos pieprasījums pēc attiecīgajām precēm "Narvesen Baltija" tirdzniecības tīklā ir pieaudzis par 10%, salīdzinot ar attiecīgo periodu gadu iepriekš.

 

Visvairāk pirktais produkts ir līdzi ņemamā kafija, savukārt pieprasījums pēc sviestmaizēm pēdējā gada laikā ir palielinājies par 50%. Tāpat cilvēki arvien vairāk iegādājas gatavos salātus un svaigus augļus un dārzeņus, bet svaigi spiesto sulu apmērs ir audzis gandrīz par 30%.

 

Aptauju veica šā gada aprīlī, aptaujājot 1005 Latvijas iedzīvotājus.

0
Autors:BNS

Komentāri (0)

Citas ziņas

 

1. jūlijā, 15:27 Tumsas pabērni (Raidījums nr. 1)
25. maijā, 13:33 Aksesuāri velosipēdistiem, kas noderēs ikdienā
20. maijā, 12:11 Kā tikt vaļā no nevēlamiem matiņiem vasaras sezonā?
19. maijā, 12:26 Svarīgākie dārza darbi jūnijā
18. maijā, 09:51 Laivu motors - kā izvēlēties?
26. aprīlī, 17:37 X Starptautiskais festivāls “Poļu folklora Latgalē” Daugavpilī
25. februārī, 13:13 Kas ir vasaras riepas un vai tās var izmantot visu gadu?
18. februārī, 15:11 Cigarešu dūmi un bīstamās vielas tajos
24. decembrī, 06:06 Jaungada apņemšanās – atmest smēķēšanu
8. decembrī, 13:38 Jauno ķīmiķu skola pēc AS beigām atvērta ikvienam interesentam
22. novembrī, 08:34 Andrejs Zelčs, SIA “Auto Welle” valdes priekšsēdētājs: “Būt kustībā –– ŠKODA nostiprina savas pozīcijas Latgales reģionā”
13. novembrī, 08:41 Skrejceļš var būt pirmais solis ceļā uz aktīvu dzīvi
5. oktobrī, 08:00 Āda aukstajā sezonā: kā par to parūpēties?
4. oktobrī, 13:07 8 noliktavas pakalpojumu priekšrocības, kas sniedz labumu biznesam
31. augustā, 16:21 Guļamistabas princis - satīns

 

-LRT+



-LRT+


-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+


Laibas

Projekti

Projekti

Projekti

Projekti