Ļebedevs un Puodžuks uzvarēja visus tos konkurentus, kurus noteikti vajadzēja uzvarēt, bet piekāpās tiem, kuriem varēja arī piekāpties.Savukārt savstarpējā braucienā pārāks bija Andžejs, kurš uzvarēja, bet Ķasts finišēja otrais. Puodžukam nedaudz arī paveicās, jo 7. braucienā savā starpā tikās visi savu pirmo braucienu uzvarētāji - polis Pjotrs Pavļickis, Puodžuks, dānis Hanss Andersens un Grigorijs Laguta, kurš Daugavpili ir kā savās otrajās mājās. Puodžuks brauca ceturtais, kad motocikla defekta dēļ izstājās Laguta un līdz ar to Ķastam tika punkts. Tā gan bija vēl tikai otrā braucienu sērija, tā, ka nevar teikt, ka tieši šis punkts deva Ķastam vietu piecIniekā - priekšā vēl bija trīs braucieni un vienā no tiem Puodžuks uzvarēja, bet divos bija otrais. Tad jau izšķirīgais drīzāk bija punkts, ko Ķasts izkaroja trešajā aplī no sava kluba biedra Jūnasa Kīlmekorpi un 16. braucienā finišēja otrais nevis trešais.
Pirms pēdējās braucienu sērijas Ļebedevam bija 9, bet Puodžukam - 8 punkti un piecniekā tad bija tikai Andžejs. Savā pedējā braucienā Ļebedevs piekāpās tikai Pavļickim, bet Puodžuks uzvarēja, savukārt ukrainis Andrijs Karpovs, kurš vēl varēja panākt abus mūsu spīdVejistus, skaistā un sīvā cīņā piekāpās Andersenam.
Ar maksimālo punktu skaitu - 15 no 15 - uzvarēja Pavļickis, 13 punktu - Andersenam, 12 - Lagutam, pa 11 - Puodžukam un Ļebedevam. Papildbraucienā par rezervista vietu tikās Karpovs un polis Karols Barans (abiem pa 10 punktiem). Uzvarēja Karpovs.