Pasažieri ar ierobežotām pārvietošanās spējām var pieteikt iecelšanu un izcelšanu no vilciena 24 stundas pirms brauciena

Pasažieri ar ierobežotām pārvietošanās spējām var pieteikt iecelšanu un izcelšanu no vilciena 24 stundas pirms brauciena

“Vivi” sadarbībā ar VAS “Latvijas dzelzceļš” informē: ir uzlabota kārtība un saīsināts laiks, kādā iespējams pieteikt personu, kas pārvietojas ratiņkrēslā, iecelšanu un izcelšanu no dīzeļvilcieniem uz pasažieru platformu – turpmāk šo pakalpojumu varēs rezervēt 24 stundas iepriekš. Iepriekš tas bija jāizdara 48 stundas pirms brauciena.

Lai uzlabotu pasažieru, kas pārvietojas ratiņkrēslā, iekāpšanu un izkāpšanu no dīzeļvilcieniem, “Vivi” noteicis pieturvietas, kurās, piesakot pakalpojumu 24 stundas iepriekš, minētajiem pasažieriem būs pieejams modernizētajos dīzeļvilcienos iebūvētais pacēlājs. Šāds pakalpojums noteiktos reisos pieejams Rīgas, Jāņavārtu, Jumpravas, Skrīveru, Aizkraukles, Kokneses, Pļaviņu, Krustpils, Viļānu, Rēzeknes II, Ludzas, Daugavpils, Siguldas, Cēsu, Valmieras un Valgas pieturvietā (detalizētāka informācija pieejama “Vivi” oficiālās tīmekļvietnes sadaļā “Pasažieriem ar īpašām vajadzībām)”.

 

Vienlaikus pasažieri ar ierobežotām pārvietošanās spējām joprojām varēs izmantot arī VAS “Latvijas dzelzceļš” rīcībā esošos mobilos pacēlājus, kas, piesakot pakalpojumu 24 stundas iepriekš, pieejami Rīgas, Krustpils, Rēzeknes, Daugavpils, Jelgavas, Saulkrastu, Siguldas, Dubultu, Vaivaru un Liepājas stacijā. Lai pieteiktu gan dīzeļvilcienos esošo pacēlāju, pasažieriem 24 stundas iepriekš jāzvana pa bezmaksas diennakts tālruni 80021181 un 80007600, savukārt VAS “Latvijas dzelzceļš” rīcībā esošos mobilos pacēlājus iespējams pieteikt, 24 stundas iepriekš zvanot pa bezmaksas tālruni 80021181. Mobilo pacēlāju pakalpojumu iespējams pieteikt arī elektroniski, aizpildot šo pieteikuma anketu.

 

Pasažieriem, kuri saņēmuši apstiprinājumu par pieteiktā pakalpojuma sniegšanu, var tikt noteikts pienākums ierasties attiecīgajā dzelzceļa stacijā ne vēlāk kā 30 minūtes pirms pieteikumā norādītā vilciena atiešanas laika.

 

Tāpat VAS “Latvijas dzelzceļš” ir pilnveidojusi kārtību, kādā pasažieri ar ierobežotām pārvietošanās spējām var saņemt asistenta palīdzību Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā. Turpmāk pasažieri, kuriem būs nepieciešama palīdzība nokļūšanai no stacijas ēkas telpām uz pasažieru platformām un atpakaļ, varēs saņemt asistenta pakalpojumus, zvanot uz VAS “Latvijas dzelzceļš” bezmaksas Klientu servisa centra tālruni 8002 1181 un piesakot palīdzību. Asistenta pakalpojums tiks sniegts 30 minūšu laikā.