Daugavpilī norisinās III Starptautiskā tūrisma konference 0
Konferencē piedalās vairāk nekā 150 speciālisti no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Baltkrievijas un Krievijas. Ar starptautiskā tūrisma tirgus tendencēm reģionālajā kontekstā konferences dalībniekus iepazīstināja „National Geographic” žurnāliste Annija Fitzsimona. Viņasprāt, šodien arī neliela pilsēta var piesaistīt viesus, sevišķi tad, ja tai piemīt kāda sava rozīnīte. Ko īpašu viešņa no Amerikas ieraudzīja Daugavpilī?
Jo savdabīgāka ir pilsēta, jo pievilcīgāka tā ir tūristiem. Kāpēc, piemēram, mūsu kafejnīcās gandrīz netiek piedāvāti vietējie ēdieni? Pirms konferences tika rīkots konkurss par Daugavpils „nacionālā ēdiena” ideju.
Kulināru, viesnīcu konkursi ir sava veida pašvaldības atbalsts to reklamēšanai. Taču šodien ir svarīgi popularizēt visu pilsētu kopumā kā unikālu un interesantu vietu. Domes izpilddirektore Inga Goldberga pastāstīja konferences dalībniekiem par jauno pilsētas zīmolu. Spilgtā zīme simbolizē pilsētas daudzveidību. Bet kā šis simbols var reāli darboties tūrisma sfērā.
Pastāvēja bažas par to, ka sarežģītās politiskās un ekonomiskās situācijas dēļ visas pūles attīstīt tūrismu būs veltīgas. Tomēr nē, pozitīva tendence saglabājas.
Konferences dalībnieki iepazinās ar Marka Rotko oriģināldarbiem, piedalījās Daugavpils cietokšņa 1.krasta lunetes svinīgajā atklāšanas ceremonijā pēc restaurācijas. Nākamreiz Daugavpilī viņus sagaidīs jauni un interesanti tūrisma objekti.
Autors: | www.daugavpils.lv |