Noslēgti līgumi par būvdarbu veikšanu projekta īstenošanas ietvaros

Noslēgti līgumi par būvdarbu veikšanu projekta īstenošanas ietvaros
Saskaņā ar 2018.gada 2.augustā parakstīto vienošanos starp Centrālo finanšu un līgumu aģentūru un Daugavpils pilsētas domi, turpinās projekta Nr. 8.1.2.0/17/I/026 „Daugavpils vispārējo izglītības iestāžu materiāli tehniskās bāzes un infrastruktūras sakārtošana, atbilstoši mūsdienīgām prasībām” īstenošana.

Projekta ietvaros ir paredzēts īstenot piecu Daugavpils izglītības iestāžu modernizāciju, veicot sekojošas darbības:

 

Ergonomiskas mācību vides izveide, pilnībā vai daļēji (atsevišķā telpu grupā) atjaunojot inženiertīklus (ventilācija, apkures sistēma, apgaismojums), veicot telpu remontu un iegādājoties ergonomiskas mācību mēbeles. Būvdarbiem tiks nodrošināta būvuzraudzība un autoruzraudzība;

Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) risinājumu ieviešana un aprīkojuma iegāde;

Sporta infrastruktūras atjaunošana (Daugavpils Krievu vidusskola-licejs, Daugavpils 16.vidusskola, Daugavpils Saskaņas pamatskola).

 

 

Šī gada 15.oktobrī pēc atklātā konkursa rezultātiem tika noslēgti līgumi par būvdarbu veikšanu:

 

Daugavpils 13.vidusskola – SIA „Celtniecības projektu vadība”,

 

Daugavpils 16.vidusskola – SIA „Builder Industry”,

 

Pašvaldības ēka Parādes iela 7 (Saskaņas pamatskola) – SIA „Modus Būve”.

 

Atbilstoši būvdarbu veikšanas normatīvajiem aktiem, tika noslēgti arī līgumi par būvuzraudzības un autoruzraudzības veikšanu visos trīs objektos. Būvdarbus objektā Parādes ielā 7, kura iekštelpās tiks veikta pilna pārbūve, kontrolēs arī Būvniecības valsts kontroles birojs

Divās citās skolās - Daugavpils Krievu vidusskolā-licejā un Daugavpils 3.vidusskolā, kur būvdarbi jau ir pabeigti, notiek IKT aprīkojuma un ergonomisko mēbeļu iegāde.

 

Projekta mērķis ir Daugavpils pilsētas piecu izglītības iestāžu izglītības infrastruktūras attīstība, lai sekmētu plānoto kompetenču pieejamību, balstītu uz vispārējās izglītības satura pakāpenisku ieviešanu.

 

Projekta kopējie izdevumi: 6 268 269.95 EUR, no tiem kopējie attiecināmie izdevumi: 3 592 169.43 EUR, no tiem ERAF finansējums: 77.82% no attiecināmajiem izdevumiem, nepārsniedzot 2 795 506.00 EUR.