Klientu apkalpošanas centrs pieņem vairāk nekā 200 iesniegumu dienā 0

Piektdiena, 17 feb 2017, 16:49 Versija drukāšanai

Klientu apkalpošanas centrs pieņem vairāk nekā 200 iesniegumu dienā
Elektroniskā rindas regulēšanas sistēma Q-net, kura ir uzstādīta jaunajā Sociālā dienesta Klientu apkalpošanas centrā Lāčplēša iela 39, ļauj veikt ikdienas klientu apkalpošanas procesa monitoringu un analizēt statistiku.


2017.gada 14. februārī, otrajā Centra darbības dienā, klientiem tika izsniegti 200 taloni, bet sociālie darbinieki paspēja pieņemt 170 cilvēku. Pārējiem 30 klientiem tika piedāvāts pieteikties pieņemšanai citā dienā. Bet papildus šiem 170 klientiem, 14. februārī tika pieņemti bez taloniem tie klienti, kam sociālie darbinieki iepriekš norādīja atnākt uz pieņemšanu šajā dienā. Šādu klientu bija 19. Tātad, kopā 14.februārī klātienē sociālie darbinieki pieņēma 189 klientus. Iespēju, negaidot pieņemšanu, iesniegt Centra infopunktā iesniegumus un izdevumu apliecinošus dokumentus medikamentu iegādes izdevumu kompensācijai izmantoja 25 cilvēki. 9 iesniegumi tika saņemti elektroniski. Tādejādi, kopā 14.februārī Sociālā dienesta Klientu apkalpošanas centrā Lāčplēša iela 39 sociālie darbinieki saņēma 223 klientu iesniegumu.

 

Turklāt elektroniskā sistēma ļauj redzēt vidējo klientu gaidīšanas laiku rindā un vidējo klientu apkalpošanas laiku. 14. februārī vidējais gaidīšanas laiks bija 1 stunda 40 minūtes, bet vidējais klienta apkalpošanas laiks - 15 minūtes. Bez tam, var redzēt statistiku, proti, pēc kādiem sociālās palīdzības veidiem vēršas klienti. 14. februārī visvairāk klientu vērsušies pēc atlaižu kartēm braukšanai sabiedriskajā transportā - 57 cilvēki. Vidējais šādu klientu apkalpošanas laiks – 4 minūtes.

 

15. februāra rezultāti : tika izsniegti 159 taloni un klātienē tika pieņemti visi šie klienti. 9 klienti atnāca pēc iepriekšējās vienošanās, iesniedza iesniegumus infopunktā 35 cilvēki. Elektroniskos iesniegumus šajā dienā iesniedza 16 klienti. Kopā – 219 iesniegumi.

 

16. februārī tika izsniegti 157 taloni , pieņemti visi. Atnāca pēc vienošanās 5 klienti, iesniedza iesniegumus infopunktā 37 cilvēki. Elektronisko pieteikumu - 10. Kopā - 209 iesniegumi.

 

2017. gada statistika 

 

No 1. janvāra līdz 16.februārim tika saņemti 9043 iesniegumi, no tiem jau ir atbildēts uz 7093 iesniegumiem.

 

Iesniegumu raksturojums:

 

  • atlaižu kartēm braukšanai sabiedriskajā transportā (no tiem, kam apritēja 63 gadi pēc 01.01.2017.) – 1675;
  • trūcīgās ģimenes/personas statusam – 663;
  • maznodrošinātās ģimenes/personas statusam – 826;
  • veselības aprūpes pabalstam – 596;
  • atbalstam veselības aprūpes izdevumu segšanai – 50;
  • dzīvokļa pabalstam:

- komunālo pakalpojumu apmaksai – 916,
- siltumenerģijas apmaksai – 1446,
- kurināmā (malkas) iegādei– 436;

 

  • pirts pakalpojumiem – 788;
  • materiālajam atbalstam – 306;
  • E-iesniegumu – 330.

 

Sociālais dienests aicina klientus aktīvāk pieteikties sociālajai palīdzībai elektroniski. To var darīt gan individuāli, gan ar divu Klientu apkalpošanas centrs darbinieku palīdzību, praktiski, bez rindas. Lai noformētu iesniegumu elektroniski, līdzi jābūt internetbankas kodu kartei.

 

Daugavpils pilsētas pašvaldības iestāde “Sociālais dienests” informē, ka Sociālā dienesta Klientu apkalpošanas centrā Lāčplēša iela 39 klientus pieņem pēc šāda grafika :

 

Pirmdiena 8.00 -12.00, 13.00 -17.30;

Otrdiena 8.00 -12.00, 13.00 -16.30;

Trešdiena 8.00 -12.00, 13.00 -16.30;

Ceturtdiena 8.00 -12.00, 13.00 -16.30;

Piektdiena 8.00 -12.00 (pēc iepriekšējā pieraksta pie konsultanta klātienē vai pa tālr. 654-49907 vai 654-49908).

0
Autors:www.daugavpils.lv
Foto:Jurijs Dunaiskis

Komentāri (0)

Citas ziņas

 

17. aprīlī, 17:58 Ar darbnīcām #DrošaLatvija viesojas reģionos, lai veicinātu noturību pret manipulācijām informatīvajā telpā
16. aprīlī, 14:24 “INŽENIERU ARSENĀLA” PIRMĀ GADADIENA - "1 GADS KĀ 1 DIENA"
3. aprīlī, 13:43 Nākamo apkures sezonu Daugavpils uzsāks ar zemāku tarifu
27. martā, 17:47 Daugavpils Inovāciju centrā aizritēja STEAM dienas
19. martā, 19:32 Stilīgas sarunas Daugavpilī
11. martā, 12:08 Izglītojoša izstāde “Kosmoss ikdienā”
6. martā, 10:16 Paziņojums par lokālplānojuma redakcijas nodošanu sabiedriskajai apspriešanai
5. martā, 10:06 AADSO aicina uz semināru par atkritumu apsaimniekošanu
20. februārī, 12:43 Iedzīvotāji var samazināt maksu par atkritumu izvešanu
31. janvārī, 09:46 Ja savlaicīgi neapmaksā apkures rēķinu, to sedz no priekšapmaksas
26. janvārī, 12:55 Tīrot katlus šķeldas katlumājā, sekmē to darbības efektivitāti
19. janvārī, 13:14 Renovēto māju iedzīvotāji par apkuri maksā krietni mazāk
1. janvārī, 00:00 Daugavpils valstspilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāja Andreja Elksniņa apsveikums Jaunajā gadā
27. novembrī, 14:18 “Daugavpils satiksme”: viena pasažiera pārvadājuma pašizmaksa pieaug līdz 1,56 eiro
10. novembrī, 12:57 Šogad oktobrī par apkuri maksāsim mazāk, pat bez valsts atbalsta

 

-LRT+



-LRT+


-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+


Laibas

Projekti

Projekti

Projekti

Projekti